Novosti

30.06.2020

Razotkriven Carnival 4. generacije

Kijin novi veliki monovolumen donosi mišićav SUV stil

Kia Motors Corporation razotkrila je prve fotografije novog Carnivala, 4. generacije Kijinog najprestižnijeg velikog monovolumena. Novi Kia Carnival – u Severnoj Americi i Australiji prodaje se pod imenom Sedona – dizajniran je da sa vrhunskom kombinacijom inovacija, prilagodljivosti i stila privuče progresivne mlade porodice.

Veliki monovolumen u novom ruhu donosi dizajnersku evoluciju. Četvrta generacija  Carnivala, koja se temelji na ostavštini globalno uspešnih prethodnika, dobila je robusniji izgled i dizajnerski identitet karakterističan za novu generaciju modela Kia. Novi model na kojem lepo izgledaju filigranski, futuristički detalji sa SUV-ovima nadahnutim dizajnerskim elementima, u segment monovolumena donosi mišićav izgled sa puno stila.

Evolucija karaktera i moderan izgled Kijinog legendarnog monovolumena

 

Novi Carnival dobio je kraći prepust, a A stubić je pomaknut nazad kako bi dizajneri dobili duži pokrov motora. Duže međuosovinskio rastojanje je glavni razlog za više prostora u kabini, dok istovremeno vozilo izgleda duže, sa blago sportskom siluetom. Rezultat je profil koji razotkriva Carnivalov dinamičniji genetski kod.

To je naglašeno jednostavnim, ali odvažnim karakternim linijama, koje se protežu uzduž vozila i povezuju prednja i zadnja svetla. Ispod te čiste linije Carnival donosi vizuelno veću karoseriju, sa odvažnijim blatobranima i oštrim linijama uzduž karoserije, što pruža izvajanu figuru.

Novi model je dobio neobičan oblik krova, koji zbog crnih A i B stubića izgleda kao nekakvo ostrvo. Gledajući siz profila dizajnerski element koji odskače nesumnjivo je atraktivno dizajnirani C stubić, koji je preuzet od novog Sorenta. Hromirani stubić, koji odozdo obgrljuje zadnji bočni prozor i proteže se do zadnjeg kraja, dobio je suptilan dijamantski uzorak koji je našao svoje mesto i u kabini.

Samouverenije, futurističkije lice
Carnival ima novo ‘tigrovo lice,’ koje se proteže po celoj širini vozila. Ovo samouvereno, futurističko lice sadrži svetla i Kijinu ikoničnu masku u obliku tigrovog nosa. Kijini dizajneri to su prozvali ‘simfonična arhitektura’, sa oblikom prednjeg dela koji sa mnoštvom tehničkih detalja stvara osećaj harmonije i strukturne energije. Maska i svetla su definisani high-tech detaljima i u kombinaciji sa hromom iznad maske kreiraju karakteristično lice novog Carnivala.

Carnivalovi farovi i LED dnevna svetla ostavljaju jedinstven svetlosni pečat. Duga svetla su integrisana u ćošak tigrove maske, dok su kratka svetla postavljena posebno, a njihov se okvir »preliva« izvan okvira prednjeg dela. Između dugih i kratkih svetala nalaze se dnevna svetla koja obgrljuju Carnivalove migavce i spuštajući se spajaju se sa hromiranim ivicama donje maske.

Dole je postavljen branik sa otvorima za protok vazduha koji se skladno dopunjuje sa metalik detaljima i crnim branikom, zbog čega SUV-ovima inspirisani Carnival izgleda jako robusan.

I zadnji kraj sa daškom SUV-a
Pozadi Carnival karakteriše širok, prepoznatljiv oblik kod kojeg su dizajneri upotrebom širokih linija naglasili njegovu vizuelnu čvrstoću.

Te linije su između ostalog vidljive na elegantnim zadnjim svetlima kod kojih su upotrebili jednake detalje kao na prednjim dnevnim svetlima. Svetla su sa oštrom linijom vizuelno međusobno povezana, a ta linija se spušta i uokviruje registarsku tablicu.

Iznad svetala je hromirana linija, koja počinje na vrhu C stubića i obgrljuje gornju ivicu prtljažnog prozora. Ispod svetla su preko celog zadnjeg kraja linije koje vizuelno dižu centar gravitacije zadnjeg kraja vozila.

Sa sportskim terencima inspirisani dizajn Carnivala dobio je metalnu zaštitu podvozja koja pored zaštitne ima i dekorativnu funkciju, jer daje vozilu robusniji izgled.

Početak prodaje u jesen 2020. godine
Novi Kia Carnival počinje svoj prodajni put u Južnoj Koreji kojoj slede ostala globalna tržišta među kojima nema Evrope.

Kia. Prva za ljude.

***


Kia Motors Corporation spada među najuspešnija globalna automobilska preduzeća sa naglašenim smislom za kvalitetne automobile za mlade u srcu. Preduzeće osnovano 1944. godine može se pohvaliti sa fabrikama automobila u pet zemalja, godišnjom proizvodnjom više od 3 miliona vozila i razgranatom prodajno-servisnom mrežom od 5.050 zastupnika u oko 190 zemalja sveta. Brend širom sveta zapošljava više od 52.000 ljudi i godišnje ostvaruje prihode od 50 milijardi dolara. U studiji 2019 J. D. Power IQS je Kia zauzela 1. mesto među svim masovnim brendovima. Evropska centrala nalazi se Frankfurtu, gde je smešten i Kijin dizajnerski centar. Ključnu ulogu u razvoju svih Evropi namenjenih modela predstavlja i centar za istraživanja i razvoj u obližnjem Riselshajmu. Kijinu izuzetnu dizajnersku nadarenost potvrđuje preko 70 evropskih i međunarodnih dizajnerskih nagrada. Kia ima status lidera u dizajnu automobila i dobitnica je brojnih prestižnih nagrada, kao npr. Red Dot, Good Design, iF i drugih. Dizajn vozila je ključna stvar koja Kiju odvaja od brojne konkurencije, ali i ključna prednost za kupce. Kijin korporativni slogan – "The Power to Surprise" (Snaga iznenađenja) – predstavlja Kijino globalno obećanje da iznenađuje svet uzbudljivim, inspirativnim iskustvom koje premašuje sva očekivanja.

 

 

Obaveštenje

Tehnologija ’’Cookie’’ omogućava nam da vam pružimo maksimalan doživljaj naše internet stranice. Molimo vas da označite ako se slažete s upotrebom ove tehnologije.

Slažem se Pročitajte više