Novosti

19.08.2019

Kia već peti put zaredom najbolji masovni brend po istraživanju J.D. Power IQS 2019

Vlasnici Kia su doživeli najmanje kvarova u prvih 90 dana od kupovine od svih neluksuznih brendova u SAD-u

Zahvaljujući tome što su se Kia vozila u prvih 90 dana od kupovine najmanje kvarila, prošlogodišnji rezultat se poboljšao za dve pozicije. To je bilo dovoljno za 1. mesto među svim neluksuznim brendovima i ukupno 2. mesto među svim brendovima.

Već peti put zaredom Kia je pobedila u nezavisnom istraživanju J.D. Power IQS 2019 u kome je nadmašila konkurenciju i osvojila titulu masovnog automobilskog brenda sa najvišim nivoom zadovoljstva stranaka. Sa evidentiranih 70 kvarova na 100 vozila Kia je za dve pozicije poboljšala prošlogodišnji rezultat.

Sportage-ove pobede u nizu
Pobede u nizu na području kvaliteta ne ostvaruje samo marka Kia kao celina nego i njeni modeli. Tako je Sportage, koji je među svim sportskim terencima već 25 godina sinonim za vrhunski kvalitet, nakon prošlogodišnjeg 2. mesta ove godine slavio u segmentu malih sportskih terenaca u istraživanju IQS. Osim toga Sportage je dva puta zaredom pobednik prestižnog istraživanja  J. D. Power o pouzdanosti vozila (Vehicle Dependability Study 2017, sprovedeno u Nemačkoj*), u kome vozači detaljno ocenjuju svoje iskustvo sa vozilom koje voze više od dve godine. Legendarni Kijin SUV je ostvario i najbolji rezultat svih vremena na testu izdržljivosti nemačkog Auto Bilda, dobio brojna priznanja za dizajn i osvojio nagradu Best Buy za najbolji odnos između kvaliteta i cene.

Četiri modela Kia su među 10 najboljih, što je najviše od svih brendova
Za Kijin dugogodišnji uspeh u istraživanju IQS najzaslužnija su 4 modela (Rio, Forte, Sportage i Soul), koji su se plasirali među 10 najboljih u ukupnom poretku, čime je Kia postala brend sa najviše pobednika.

Modeli Rio, Forte, Sportage i Sedona pobednici u svojim razredima
Pored toga Kia je imala 4 pobednika po segmentima: Rio (malo vozilo), Forte (kompaktno vozilo), Sportage (mali sportski terenac) i Sedona (monovolumen).


“Biti na vrhu u istraživanju J.D. Power o početnom zadovoljstvu kupaca među masovnim brendovima je izuzetna čast, ali održavanje vodećeg položaja pet godina zaredom nesumnjivo potvrđuje Kijinu privrženost kvalitetu i vlasničkom iskustvu,” rekao je Majkl Kol, izvršni direktor Kia Motors America. “Sa četiri pobednika u svojim segmentima – i tri dodatna modela među najbolja 3 u svom segmentu – Kia utelovljuje filozofiju brenda kojem je kupac uvek na prvom mestu.”   

Godišnji izveštaj analizira odzive 76.256 kupaca vozila (257 različith modela) u 26 kategorija. Vozila ocenjuju s obzirom na vozačko iskustvo, mogućnosti motora i menjača kao i širok izbor stvari povezanih sa kvalitetom, koje su prijavili vlasnici vozila u prvih 90 dana korišćenja vozila.

Rezultati istraživanja u celosti su dostupni na https://bit.ly/2WUF52G  

 

* https://www.kia.rs/novosti/novost/kia-velika-pobednica-studije-jd-power-o-pouzdanosti-vozila-u-nemackoj-5990

 

Kia. Prva po kvalitetu.

***

Kia Motors Corporation spada među najuspešnija globalna automobilska preduzeća sa naglašenim smislom za kvalitetne automobile za mlade u srcu. Preduzeće osnovano 1944. godine može se pohvaliti sa fabrikama automobila u pet zemalja, godišnjom proizvodnjom više od 3 miliona vozila i razgranatom prodajno-servisnom mrežom od 5.050 zastupnika u oko 190 zemalja sveta. Brend širom sveta zapošljava više od 52.000 ljudi i godišnje ostvaruje prihode od 49 milijardi dolara. U studiji 2019 J. D. Power IQS je Kia zauzela 1. mesto među svim masovnim brendovima. Evropska centrala nalazi se Frankfurtu, gde je smešten i Kijin dizajnerski centar. Ključnu ulogu u razvoju svih Evropi namenjenih modela predstavlja i centar za istraživanja i razvoj u obližnjem Riselshajmu. Kijinu izuzetnu dizajnersku nadarenost potvrđuje preko 70 evropskih i međunarodnih dizajnerskih nagrada. Kia ima status lidera u dizajnu automobila i dobitnica je brojnih prestižnih nagrada, kao npr. Red Dot, Good Design, iF i drugih. Dizajn vozila je ključna stvar koja Kiju odvaja od brojne konkurencije, ali i ključna prednost za kupce. Kijin korporativni slogan – "The Power to Surprise" (Snaga iznenađenja) – predstavlja Kijino globalno obećanje da iznenađuje svet uzbudljivim, inspirativnim iskustvom koje premašuje sva očekivanja

 

 

Obaveštenje

Tehnologija ’’Cookie’’ omogućava nam da vam pružimo maksimalan doživljaj naše internet stranice. Molimo vas da označite ako se slažete s upotrebom ove tehnologije.

Slažem se Pročitajte više