Novosti

22.10.2021

Kia nastavlja da obara rekorde u Srbiji

Kia zauzela četvrto mesto među ukupno 46 marki automobila

Prema zvaničnim podacima Ministarstva unutrašnjih poslova Republike Srbije o broju novoregistrovanih putničkih vozila u prvih devet meseci 2021. godine u Srbiji, Kia vozila zauzela su četvrto mesto među ukupno 46 marki automobila koje su registrovane u našoj zemlji. Ovo je do sada ubedljivo najbolji prodajni rezultat i plasman Kije u poslednjih 20 godina. Sa 1.199 prodatih novih putničkih vozila Kia se plasirala na četvrto mesto iza Škode (3.547 vozila), Fijata (2.169) i Tojote (1.286). Sa tržišnim udelom od preko 6,4% Kija u Srbiji beleži rezultat koji je čak i iznad evropskog proseka (4,2%).

Kijin porast prodaje od 87%, dok je celo automobilsko tržište Srbije poraslo za 18% 
U odnosu na prošlu godinu ovo je porast prodaje od 87%, dok je celo automobilsko tržište Srbije poraslo za 18%. Ako isključimo uticaj COVID-19 krize na tržište prošle godine pa prodaju uporedimo sa 2019. godinom - uspeh Kije je još veći. U odnosu na 2019. godinu Kia je uvećala svoju prodaju više nego duplo, odnosno za čak 111%, dok je ukupna prodaja svih brendova na tržištu Srbije u prvih devet meseci ove godine u odnosu na isti period 2019. godine manja za oko 10%.

Sportage najprodavaniji SUV model u Srbiji 
Za uspeh Kije u ovoj godini najzaslužniji je model Sportage koji je osvojio titulu ubedljivo najprodavanijeg SUV modela u Srbiji! Sa 685 isporučenih vozila Sportage ima skoro 22% tržišnog udela u SUV-C segmentu što znači da je svaki peti automobil iz ovog segmenta - Kia Sportage. Ovaj model je postao miljenik domaće publike zbog odlične kombinacije prednosti kao što su nagrađivani dizajn, vrhunska bezbednost, bogati paketi opreme, praktičnost upotrebe i ekonomičnost vožnje. Sportage je u septembru bio i drugi najprodavaniji model u Srbiji među svim putničkim automobilima (odmah iza modela Fiat 500L), a ako se posmatra svih devet meseci ove godine Kijin SUV je na četvrtom mestu liste najtraženijih automobila u Srbiji sa 685 registrovanih vozila, a ispred njega su samo modeli Škoda Fabia (1.389), Fiat 500L (1.346) i Škoda Octavia (743 vozila).

Kijin crossover Stonic zauzeo je treće mesto u B-SUV segmentu sa 249 prodatih primerka što je dva ipo više u odnosu na isti period prošle godine. Svojim dizajnom, izuzetno velikim izborom boja karoserije i personalizacijom, Stonic je prepoznat kao vrlo poželjan „trendi“ automobil, koji nudi sjajan balans gradske upotrebljivosti i porodičnog komfora.

Kupci u svetu i u Srbiji itekako prepoznaju kvalitet i pouzdanost Kia proizvoda, koji su dokazani kroz brojne nagrade i potvrđeni sedmogodišnjom fabričkom garancijom 
Sve ovo još jednom dokazuje da kupci u svetu i u Srbiji prepoznaju kvalitet i pouzdanost Kia proizvoda, koji su dokazani kroz brojne nagrade i potvrđeni sedmogodišnjom fabričkom garancijom. Tu su i brojne nagrade za dizajn (iF Design Award, Red Dot Award...) i beskompromisna bezbednost (5* EuroNCAP). Kia će u narednom periodu u Srbiji nastaviti sa širenjem distributivne mreže, uz istovremeno povećanje postojećih prodajnih i servisnih kapaciteta i podizanje kvaliteta pruženih usluga. 
Isprobajte Kiju! 
 

Obaveštenje

Tehnologija ’’Cookie’’ omogućava nam da vam pružimo maksimalan doživljaj naše internet stranice. Molimo vas da označite ako se slažete s upotrebom ove tehnologije.

Slažem se Pročitajte više